Pomoc zdalna

Oferujemy usługi wsparcia informatycznego on-line, które pozwalają na łączenie się za pomocą internetu z Państwa komputerami. Dzięki temu możemy zobaczyć, jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze. Zachęcamy do skorzystania z wygodnego i korzystnego sposobu na rozwiązywanie problemów z komputerem lub z oprogramowaniem. Usługa kierowana jest do firm i instytucji, które mają podpisaną umowę na obsługę serwisową.

Informujemy, że korzystanie ze zdalnego wsparcia uzależnione jest od parametrów łącza po stronie Klienta, jeżeli parametry te nie pozwalają na poprowadzenie sesji zdalnej z zachowaniem odpowiedniego komfortu pracy i efektywności, BUK Proxima zastrzega sobie prawo do przerwania połączenia i zalecenia Klientowi kontaktu w innej formie.

Połączenie zdalne może być zrealizowane tylko i wyłącznie za zgodą oraz potwierdzeniem użytkownika. Aby skorzystać z usługi, proszę kliknąć jeden z obrazków Iperius Remote  lub TeamViewer znajdujący się poniżej, pobrać wymagane oprogramowanie, a następnie je uruchomić na swoim komputerze.