Jak uzyskać podpis kwalifikowany w kilku krokach?
Klient kontaktuje się z BUK Proxima celem uzgodnienia spotkania, klient wybiera odpowiedni zestaw do realizacji procesów, BUK Proxima weryfikuje i potwierdza tożsamość klienta na podstawie dokumentu. Następuje podpisanie umowy, odbiór gotowego podpisu kwalifikowanego. Możliwa instalacja oprogramowania i niezbędnych składników w systemie operacyjnym komputera. Cały proces zajmuje około 45 minut!
Nowy certyfikat kwalifikowany
W skład nowego zestawu do składania podpisu elektronicznego wchodzi: Certyfikat Kwalifikowany, karta kryptograficzna oraz czytnik karty kryptograficznej. Zestaw musi zostać przez nas zweryfikowany (jest to osobiste potwierdzenie tożsamości zamawiającego) po pomyślnej weryfikacji i instalacji certyfikatu na karcie kryptograficznej podpis elektroniczny jest gotowy do użytku. Instalujemy podpis kwalifikowany również na posiadanych przez klienta czytniku kart kryptograficznych. Zakupione u nas certyfikaty mają ważność 1, 2 lub 3 lata od momentu instalacji na karcie.
Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego
Oferujemy sprzedaż i odnawianie certyfikatów kwalifikowanych. Należy pamiętać, że sam zakup odnowienia nie jest jednoznaczny z przedłużeniem ważności certyfikatu, odnowienie trzeba wykonać na jeszcze ważnym certyfikacje! Odnawiamy wszystkie certyfikaty bez znaczenia, w którym centrum certyfikacji został zakupiony kwalifikowany podpis elektroniczny. Dla klientów przechodzących z innego centrum certyfikacji do oferującego przez nas produkty EuroCert przyznajemy korzystne rabaty.
Najpopularniejsze zastosowanie Podpisu Elektronicznego
- Zdalne podpisywanie dokumentów każdego typu – urzędowych, prywatnych czy biznesowych.
- Skuteczne, zdalne podpisywanie umów cywilnoprawnych.
- Składanie deklaracji ZUS i podatkowych do US.
- Wysyłanie dokumentów finansowych i sprawozdawczych, w tym GIODO, CEIDG czy KRS – podpis kwalifikowany jest także respektowany w postępowaniach sądowych.
- Podpisywanie i przesyłanie faktur drogą online.
- Rejestracja i zabezpieczenie udziału w aukcjach oraz przetargach, podpisywanie dokumentacji przetargowej.
- Przekazywanie Jednolitego Pliku Kontrolnego JPK.
- Potwierdzenie tożsamości przed urzędami – podpis weryfikuje, kim jesteś i pozwala Ci załatwiać sprawy administracyjne bez wychodzenia z domu.
- Kwalifikowany podpis elektroniczny jest respektowany w pozostałych państwach Unii Europejskiej.